Mitsubishi Outlander – spokój pod maską

Wszelkie zmiany liftingowe jakie zaszły wewnątrz Outlandera mają w pewnym sensie swoje przełożenie na zawartość pod maską. Nowy Outlander kierowany jest do współczesnych rodzin, które nie chcą jeździć stereotypowym minivanem. Idealnym rozwiązaniem jest Outlander, ponieważ ma do  zaoferowania swoim użytkownikom bogate wnętrze, ale także jakość pod maską.

 

Zacznijmy od serca.

 

Sercem każdego auta jest jego silnik. Mitsubishi proponuje nam dwa rodzaje silnika:

  • benzynowy 2.0 150 km;
  • diesel 2.21 150 km.

Występuje także opcja Outlandera PHEV hybrydy. Model Outlandera Diesel 2.21 występuje w wersji 4×4 z 6- biegowa skrzynią i wyposażeniem typu Intense Plus. Auto jest skierowane dla klientów lubiących stabilna jazdę. Nie jest to gepard, który sprawdzi się w szybkiej jeździe po pustych drogach. Owszem rozpędza się do 190 km/h, ale nie oszukujmy się, że przy takiej prędkości utrzymamy niskie spalanie, a auto będzie idealnie przylegało do podłoża. Jest to model dość potężny i przy dużych prędkościach może pozostawiać wiele do życzenia.

 

Poziomy spalania. 

 

Jak już wspomniałem jest to auto pojemne, ale z przeznaczeniem dla rodziny. Producenci utrzymują, że jego spalanie w cyklu mieszanym, czyli w mieście powinno się utrzymać na poziomie 7,5l/100 km, natomiast poza miastem w granicach 5,8l/100 km. Jazda przy takim spalaniu wymaga od nas cierpliwości, ponieważ nie możemy szarżować tylko skupić się na spokojnym dotarciu do celu. Nowy Outlander waży sporo, bo aż 1525 kg, więc nie możemy od niego wymagać zbyt dużych osiągów. Nowy Outlander wyposażony jest w przekładnie bezstopniowe typu CVT, dzięki którym prędkość obrotowa silnika utrzymywana jest na stałym poziomie. Maksymalny moment obrotowy do jakiego możemy doprowadzi auto w czasie jazdy to 195Nm przy 4200 obr/min. Zainteresowanych kupnem należy uprzedzić, że spalinowa wersja Outlander przyspiesza od 0 do 100 w 12 s i osiąga zaledwie 190 km/h.

 

Jakość prowadzenia.

 

Kierowcy utrzymują, że nowy Outlandera prowadzi się bardzo instynktownie. Przekłada się to na płynne prowadzenie, auto szybko reaguje na jazdę w zatłoczonym mieście. W cenie, która oferuje nam Mitsubishi znajdziemy jakość wyposażenia, zadowalające parametry pod maską i imponujące warunki grawitacyjne. Jak na auto o takich gabarytach świetnie zachowuje się ono na zakrętach. Auto jest funkcjonalne i posiada bogatą wersję wyposażenia, która usprawnia prowadzenie pojazdu. Model Outlandera nie jest przeładowany gadżetami technologicznymi, dzięki czemu kierowca może się skupić na komfortowej jeździe.

 

Co nam oferuje producent?

 

Model Mitsubishi Outlandera można zakupić w trzech wersjach. Dwie są dość standardowe różnią się rodzajem silnika, natomiast trzecia wersja to hybryda, połączenie silnika elektrycznego z benzynowym. W podstawowym pakiecie znajdziemy:

  • pakiet poduszek powietrznych typu: czołowe, boczne, kurtynowe i kolanowe kierowcy;
  • 5 – biegową manualną skrzynię biegów;
  • 4 elektryczne samosterowne szyby;
  • manualną klimatyzacje z dodatkowym nawiewem w drugim rzędzie;
  • radio z mp3;
  • 6 głośników o mocy 710W;
  • gniazdo USB;
  • tylne i przednie światła LED.

 

W wyposażeniu znajdziemy także nowy układ jezdny, który składa się z:

  • układu zawieszenia dodatkowo usztywnionego;
  • elementów tłumiących, dodatkowo wyposażonych w tłumik drgań w tylnej belce.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *